fredag

2010-02-26 @ 22:43:30
Min dag har bestått av att gå på en lunchdejt med louise, mycket trevligt. Senare kom Linn och Emelia och gjorde sällskap och vi uträtte några ärenden. När det var avklarat mötte jag upp Sebastian och vi sprang runt i affärerna och letade kläder till honom. Han fick hem en snygg hoddtröja och två t-shirts. Magen började kurra alldels för mycket så vi gick till little italy och åt en mumsig buffé. Vi skildes åt senare och nu befinner jag mig hemma och packar förfullt inför Sälen, har nästan packat klart. Har bara några få saker kvar att tillägga. Har fortfarnde inte fattat att vi åker söndag morgon.. Kommer sakna väldigt många här hemma och ni vet vilka ni är!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback