en bra fredag helt enkelt

2009-11-28 @ 12:46:37
Igår var det en bra dag. Jag fick så mycket gjort och det var en perfekt fredag utan alkohol. Först som stod på schemat var skolan, efter skolan så kom kära Linda och hämtade mig och så begav vi oss till Gränby Centrum och handlade diverse grejer. Vid fem tiden var jag på plats i gottsunda face och body och fixade mina ögonbryn och sedan tog jag bussen till Gränby Ishall för att kolla på hockey med Robert. Det var Almtuna som mötte Borås och jag har aldrig tidigare varit på en hockey match. Jag kan tala om för er att det var en hetmatch, mycket slagsmål och blod. Almtuna tog hem segern, 5-3. Roberts föräldrar var så snälla och kom och hämtade oss och de skjutsade hem mig. Sedan ville Sofia att jag skulle följa med henne hem till Lindroth och där befann sig även Robin (även kallad den romantiska robert), ödquist och winberg. Vi körde lite fifa, och ja, Sofia fick K*k av mig till slut! Och sedan körde vi sällskapsspel. Sånn Underbar fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback