Svar...

2009-11-26 @ 23:31:53
Här kommer svaren från frågestunden... inte för att det var många frågor men men.

- Har du legat med axel eriksson? svar: Nej, det har jag inte!
- är det roooooligt att blogga? svar: Hahah carro.. om man har lust så ;)
- är du tillsammans med robert igen? svar: Nej, det är jag inte. Vi är väldigt bra kompisar :)
- hur tycker du det funkar då? svar: Ja, det funkar bra tycker jag. Hur tycker du det funkar?
- några syskon? svar: Japp, en storebror.
- favorit låt? svar: Oj, den var svår. Har några favoriter jag lyssnar på såsom cannonball - damien rice, streets of philadelphia - bruce springsteen etc.
- festar du mycket? svar: Njae, det är väldigt varierande måste jag säga. Men jag festar i måtliga mänder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback