gårdagen var så jäevla bra!!

2010-01-17 @ 12:28:36
Igår så hade jag match med F93 och jag fick spela ute (är vanligtvis målvakt). Vi mötte laget som ligger sist i serien och de gick helt okej. Vi kunde ha gjort bättre om vi kämpade från början. Men efter andra perioden så började vi få upp tempot och spelade relativt okej. Tredje perioden ökar vi ytterligare och vi kämpar som fan! Sofie får in första målet under matchen...det går några minuter och JAG får en finfin passning av Sara och så tar jag avslut...OCH den sitter!!! Jag var så jäevlaa glad! Efter målet var jag uppe i varv och var så fruktansvärt taggad så jag visste inte vad jag skulle göra.. Tiden går och Ylva får in tredje målet och matchen tar sedan slut. Men vi tog hem segern med 3-0 i alla fall. Hyffsat bra. 


När jag kommer hem är Linn, min kära vän taggad på fest. Och jag var ju uppe i varv efter matchen och jag var tvungen och fira mitt gjorda mål på något sätt. Så vi (Linn, Malin, Julia och Emelia) åkte till Nyby där 10 grabbar + 1 tjej var. Vi var hemma hos Tobias som nyligen fyllt 20. Det var mycket trevligt måste jag säga. Det lär vi göra om, eller hur tjejer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback